Pablo Diablo let's celebrate your pain

Kan man va bakis i två dagar eller? Jag vet inte vad som hände egentligen, jisses amalia. Klockan är bara 19.39 men jag tror jag måste gå o lägga mig snart för annars trillar jag ur fåtöljen.....
På onsdag ska jag iaf jobba, det var en månad sen sist så det är SÅ välkommet. Vi har gestaltningsvecka i skolan, så min grupp som har valt bild, ska in till stan och fotografera folk imorrn....kommer som vanligt att balla ur då alla är mer eller mindre galna. Men kul är det! Resten av veckan kommer bli lugn för vi alla vill va lediga så vi får lägga på ett kol imorrn så kan vi chilla resterande dagar. Torsdag är det ju lucia så då vore det mys att vara hemma....på fredag ska vi vara med på ljusshowen i kstad, kan bli lite häftigt.
Nej allvarligt talat, varför börja jag ens skriva?
Så satans ointressant.
image250

God Natt

Kommentarer
Postat av: Emanuel

Tack tack!

Känns skönt även om det bara är en kurs - skön känsla att komma in, räcka till! =)

Vart jobbar du, när du jobbar? =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback