Smärta

Man skulle kunna tro att jag har kört ett monsterpass på gymmet. Men icke, min kropp smärtar som aldrig förr och det tack vare 3 timmar lek på boda borg. Man kanske skulle ta o skaffa "gymkort" där istället. Det var riktigt kul iaf, var längesen jag skratta så mycket, men självklart glömde jag kameran så jag kunde inte föreviga när Helen föll handlöst i "spindelnätet" eller när hon tappade dasslocket i huvet på tove, inte heller när johan trodde att martinas kropp var nåt han kunde hålla sig i...hahahahaha. Nästa gång blire fest o lek och mat i en veva. Undrar varför jag inte utnyttjat att min kära sambo jobbat på boda i 5 år fler gånger?! Ibland står hjärnverksamheten still.
Var på jakt efter höstskor igår, vi åkte snålskjuts med mamma o pappa till kstad, men ingen lycka. Däremot köpte jag ett par röda stövlar på MAXI när jag kom hem. Moahaha. 200 spänn. Som hittat.
Idag har vi gått en lång skogspromenad och nu står karln i köket och fixar söndag middag, egengjord rödvinssås nåt kött som jag inte vet vad det är än, och egen klyftpotatis med vansinnigt mycket vitlök. Ibland kan han också.
Blir plugga nu på eftermiddan, på tisdag e sista dagen på praktiken! Bu & Bä.

image221

Kommentarer
Postat av: Elin

Nope jag har inte flyttat än men det är hektisk som fan nu, allt sker i sista sekund samtidigt som jag bara måste sitta här och vänta på att folk bestämmer sig. Så jävla frustrerande så det finns inte. Och anledningen till att jag väntar ut en kille tills fredag är att han isf kunde ta den direkt så jag slipper november isf. Gawd, jag avlider snart :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback