Change of plans.

Idag skulle jag ha gått till förskolan där jag ska ha min praktik för att presentera mig lite, sen hade jag tänkt att ta en tur till kstad för att hitta ett par jeans....men så ringde dom och ville att jag skulle jobba, och jag vill verkligen jobba för nu var det längesen. Så får se om jag hinner till kstad imorrn en sväng istället efter träning med emelie.
Ibland blir det bara inte som man har tänkt sig! Så jag ska vara i Kga halv ett och jobba till halv tio, blir bra det=)
Imorrn åker MaPa på minisemester ett par dar, jag vill också åka iväg snart...! Ska se över ekonomin o se Om man möjligtvis skulle ha råd med nån "billig" resa i vinter.
Dä vorö töppen dä ;)

image198
Yes please.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback