det flyter inte pååå

På hemmaplan igen! Cypern och semestern har varit toppen verkligen. Men det har jag inte ork att skriva om just nu för jag är ganska så trött efter att ha vart vaken sen ja...igår. Just nu kan jag bli tokig på att jag precis var på väg att gå utanför dörren för att sätta mig i bilen och åka hem till mamma o pappa, eller rättare sagt till mina bebisar som jag inte sett på snart 10 dar! Jag hade tänkt att åka dit o bara gosa i soffan. MEN. Jag upptäcker att mina nycklar befinner sig nån helt annanstans. Nämligen i handsfacket på willes bil......i karlskoga för han jobbar. Så, med andra ord har jag inga hemnycklar till vare sig mig själv eller mamma o pappa eller bilnyckel. SUUUUUCK!
Så nu får jag snällt sitta här o vänta på att mamma ska sluta jobbet kl 14...o så ska hon gå hem osv....segt! Jag avskyr att vänta! Visserligen skulle jag kunna sova flera timmar känner jag men jag vill göra det med en katt i vardera armhåla!

CrapCrapCrap

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback