Hemmadag

Har en hemmadag idag bortsett från ett optikerbesök och inhandling av lite apoteksvaror inför resan,och en snabb promenad som jag just kom hem från. Kände att jag behövde ha en dag då jag bara kan ligga på soffan o inte göra nåt...saken är ju den att jag blir uttråkad efter en stund men det går över rätt snabbt när jag inser att jag är för slö för att göra nåt. Wille är på "uppdrag" för Boda i Sävjö och...nåt mer ställe som jag inte kan komma på just nu...jag som lyssnar så bra?! Iaf så kommer han hem imorron. Så ikväll är det jag och tv:n och lite fotvård! Har varit duktig med maten också tycker jag, magkatarren känns något bättre. Igår gjorde jag sejfile med kräftzatsiki och ris det var görgött som vi säger i värmland! ;D Nu börjar jag dock bli hungrig känner jag och till kvällen fåre bli gröt med skivad banan och goa mackor med kalkon...avocadon gjorde jag slut på imorse och orka gå o handla? Nä. Får ersätta med tomat och gurka...

Måste lägga ut några bilder på mitt kusinbarn hon är bara för söt!




Nej nu ska jag nog fixa käk...imorrn blir det morgonpromenad med tove och på e.m ska jag till tjejen jag är kontaktperson till för vi har inte setts på hela sommaren!
Smell you later.

Kommentarer
Postat av: helen

ohmygosh! vilken underbart söt bebis!

2008-08-06 @ 21:45:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback