Ok, here we go!

Om gårdagen var meningslös och urtrist så var idag en bättre dag. Har gått långpromenad med Emelie och Olle runt Marieberg, och sedan grejade jag hemma en stund och sedan ramlade fröken hedström in och vi cyklade ut o kollade Willes fotbollsmatch, som dom för övrigt vann ;)
Efter det städade jag bilen, och nu har jag just smällt i mig tre....kantarelltoast som sambo gjort, hur gott som helst. Kantarellerna knyckte vi från mamsen o papsen.

Men imorrn sörrni, börjar allvaret. Och då menar jag inte att skolan börjar, för det gör den ju också, men från och med imorrn är det tack och ajöss till allt vad chips och ostbågar och läsk heter. För ett halvår till o börja med. Funderar även på att köpa crosstrainern som Maxi har till extrapris denna vecka men har inte bestämt mig än för den känns lite...plastig..vi får se. Det är ju måndag, och vi vet ju alla att måndagar är till för nya tag!

En liten bildmix innan det blir bedtime...lite cypern bland annat. Najtnajt folks!


Kommentarer
Postat av: Anna Törshagen

mysiga bilder:)

bilden på bilen var till mig va:D

pusskram

2008-08-25 @ 21:23:23
Postat av: helen

haha, jag gillar det där titanic-kortet. superbra!

stor puss

2008-08-25 @ 22:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback