Packat & Klart

Efter hysteriska försök till kurering igår så kände jag mig tillslut lite piggare, och även imorse efter en bra natts sömn...men såhär på eftermiddan/kvällen känner jag mig lite seg och tung igen...så kvällen ska jag spendera i mina pyjamasbrallor, med en stor kopp te och lite onyttigheter. Wille är i Karlskoga ikväll och hänger gäng med lite grabbar, det är bra för han för jag är inte översocial idag och tänkte lägga mig klockan 21! Imorrn jobbar jag 13h och sen när jag kommer hem ska vi ta vårt pick o pack till Landvetter. Planet går inte förrns tidigt måndag morgon men vi tänkte att vi drar medans vi är vakna så kan vi sova på plats nåra timmar innan incheckning. Eller iaf vila. Nu längtar jag jättemycket, ska bli så gött med miljöombyte. Bara jag är frisker!
Har droppat kissekatterna hos mamma o pappa och jag saknar dom redan töntigt nog, men då kan jag iaf få sova bra inatt när ingen lever loppan mellan 01-05...
Tidigare idag fick jag umgås lite med Anna också det var längesen nu. Annars har jag packat och grejat!
Men nu ska jag ta kvällen i soffan...
Adios amigos.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hoppas ni får en underbar resa!!! Klart du måste höra av dig om du åker upp.. vore skit kul!!Ha det så bra nu! Kramar

2008-08-10 @ 22:17:38
Postat av: Anna

Ha en underbar vecka,du förtjänar det:)



william e nyklippt o väntar på att få visa upp sig för dig,dock lite för kort klippt men de e väl som med oss,bra att toppa lite extra ibland;)





pusskram

2008-08-11 @ 19:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback