Someone's laughing

Okej, vem straffar mig?!
Vaknade inatt av halsont och känner mig allmänt svag och hängig. No no no säger jag bara det går inte! Inte fan tänker jag vara sjuk när jag ska på semester. Så sedan jag kom till jobbet har jag druckit te med chili som johan tvingade mig att ha i, sen har jag tagit echinagard varje timme, och ipren och även c-vitamin brus som jag fick av johan och lite kan yang! Jag fick även order av min snälla arbetskamrat att lägga mig på soffan så där har jag legat o kollat på indiana jones ett tag men känner att där kan man ju inte ligga hela dan, jag är ju ändå på jobbet....så om jag orkar tror jag att jag ska göra en äppelpaj snart...:D
Jag SKA vara kurerad innan söndag kväll!
Skrattar bäst som skrattar sist...eller hur säger man?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback