To do...or not to do?

Jag känner att jag har hamnat i en svärm av lathet. Så dagens funderingar är:

*ska jag ta tag i det och städa lite på vinden? (det finns inte ord för va lycklig min sambo skulle bli om detta blir verklighet)
*ska jag plocka lite här hemma och kanske till och med baka något?
*borde jag inte gå ner till optikern och lämna in mina glasögon?
*ska jag våga mig på och sätta upp två tavlor själv..? Vad händer om sambo får spel för att jag har gjort fula hål i väggen?
*det regnar ute, är inte det mest lagliga då att ligga i soffan och kolla på en film man redan sett tusen gånger?
*ska jag inte göra en social runda till typ mormor och morfar och farmor när jag ändå inte har nåt vettigt för mig?
*men städar jag vinden så gör jag ju nåt vettigt...?
*undra om jag hinner med alla funderingar idag...eller om jag bara ska skita i alltihop o gå och lägga mig igen?

Det är inte så enkelt som det ser ut helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback