Gammal och trött!

PiP helgen har vart tipptopp och Håkan my man var magisk som alltid. Men efter en vecka av alldeles för lite sömn och något mycket alkoholintag så har min kropp fått nog och magkatarren hägrar. Jag känner mig trött och seg så för att komma på fötter igen med regelbundna mattider osv så har jag gjort en matlista på vad vi ska käka denna vecka och imorse var jag även och inhandlade alla ingredienser. Så först ut på listan var en ratatouillelasagne med keso...mycket gott...! En timmes promenad blev det imorse också och det måste jag fortsätta med varje dag nu annars förfaller nog min gamla kropp inom kort.........har ju bara 4 år kvar till 30 så det är bäst att förebygga :D

En vecka kvar på jobbet, jobbar 5h imorrn, ledig ons & tors och sen jobbar jag lördag-söndag. Sedan är det dags för 2 veckors semester innan skolan sparkas igång igen. Fattar inte vart den här sommaren tog vägen...varför är det alltid så att man känner sig trött och stressad när allt sånt där drar igång igen, är inte meningen att man ska vara utvilad? Wille håller iallafall på att kolla om det finns några bra sista minutenresor...jag har gett allt ansvar till honom för jag hatar att kolla sånt där. Blir det ingen utlandsresa kan jag tänka mig att vi bilar neråt skåne och storebror och malmö. Det kan även hända att semesterpengarna läggs på omtapetsering av vardagsrum också, jag har tvingats stirra på den där vita strukturtapeten sen vi flytta in här och det är snart ett år sen. Strukturtapet är bland det fulaste jag vet. ...ja det visar sig nåt blire iaf. Kvalitetstid står iaf högst på schemat
.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback