Roadtrip

Roadtrippen var den bästa och vi hade det helt underbart, men kort :)
Koster, tjärnö, hunnebostrand och grebbestad!


Mitt smultronställe...stugan



Det blev en hel del hysteriska skratt, lagom mängd alkohol och en massa roligt folk att titta på. Kunde inte ha vart bättre. Solen och värmen lämnade oss inte en sekund förräns vi satt oss i bilen hem då började det regna! ;D
Nu ska jag åka o jobba ett par töntiga timmar sen blire PIP och ikväll ska jag gifta mig med Håkan Hellström! Eller kanske inte men det ska bli ett nöje att se och lyssna på honom igen!
Ses i dimman people.

Kommentarer
Postat av: emelie

Ja man skulle nog kunnat tro det,lustigt hur effektiv man kan bli...Ser härligt ut på korten du...Hoppas du får en bra kväll med Håkan.Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback