Hard Candy

Klockan åtta imorse tog jag trötta steg runt inne på MAXI i jakt på ett sköjmedel med fräschast odör - det slutade med apple blossom. Doften av gröna äpplen kan få mig nästan på lika bra humör som färskmalt kaffe. Almost!
Varför jag var på MAXI i gryningen är helt enkelt så att jag hade turen att få tvättid hela denna underbara lördag. Men jag fäller inga tårar, riktigt skönt o bara strutta runt i myskläder och lyssna på musik - och pendla ner till tvättstugan då och då förstås.

Tovalotta och jag hade en gemytlig kväll i hennes nymålade fina våning, vi avnjöt öl och pratade annat än väder och vind.

Nu ska jag ta och dega ihop lite kokoskakor som jag tänkte bjuda mig själv och tove på. Ikväll blir det säkert till att titta på melodihatarfestivalen och jag hoppas kunna få hit Fru Hedström med man också. Kom igen - det finns kokoskakor!
 :)
image346

Kommentarer
Postat av: helen

hoppas ni får det mysigt ikväll, kära vänner!!
STOR kram från Oslo
/H

2008-03-15 @ 17:20:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback