How you choose your words, thats where I judge you darlin'

Jag har sån längtan efter sommar och äventyr! Jag vill åka på roadtrips, gå på utomhuskonserter, sola & bada, dricka öl i stekande sol och bara njuta av tillvaron. Yum Yum.
Blir det ingen sommar i år. . . finns risken för att jag dör ut. Jag kommer gå upp i rök helt enkelt. Så sommaren, ta dig i kragen och be here. ASAP!

Jag är starkt sugen på att göra om min tatuering som jag gjorde i all hast när jag var i USA när jag var 16. Den är alltså snart 10 år gammal. Sitter och kollar på Miami & L.A ink...och jag vill förvandla min till en färgglad kreation. Men det ska bli en låååång eftertänksam procedur isf.
Att man aldrig lyssnade på sina föräldrar när man var yngre är ju egentligen helgalet för mina har haft bra många rätt om mycket.

Imorrn är det måndag.
Och just nu (med betoning på NU) så känner jag mig fylld av energi och är redo att  ta tag i en ny vecka och göra lite nytta. Men vem vet, när jag går upp i morrn 05.25 kanske jag känner annorlunda. Men man ska ju leva i nuet har jag hört.

Ja så får det bli.image334


Over and Out kompis! ;)

Kommentarer
Postat av: Anna

Bra Anna pose stumpan;)

de är värt att förändra tattu,smärta, kostnad men det blir ju topp.följer med dig vet du.

pusss

2008-03-10 @ 12:44:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback