Inta position

Jag har en låsning mellan skuldrorna som drar upp i nacken och axeln...så jag har provat det mesta de senaste dagarna, värmekudde, voltarenkräm, ipren och jag har även tagit bort en av mina sovkuddar, normalt sett har jag två...men inte blir det bättre inte. Har medvetet försökt sova i andra positioner än vad jag brukar...vanligtvis sover jag i något som liknar framstupa sidoläge...men i natt försökte jag sova i andra lägen......men jag har insett att en massör eller naprapat kanske blir nästa steg. image356

Var uppe tidigt idag och gick en promenad och jag gav mig även på att springa litegrann men insåg ganska snart att mitt springflås inte är lika bra som mitt "gå-flås". Det får övas upp helt enkelt.

Fröken Hedström informerade mig även här på morgonkvisten att Counting Crows har ställt in hela sin skandinavien turné. Det känns verkligen som om den här lördagen kunde ha börjat med ett trevligare besked.
Jag funderar på att skicka hotbrev till dom och få dom att förstå att jag väntat så länge på att få se dom live och att dom minsann inte kommer undan så lätt...men reaktionen över ett sånt hotbrev är väl ungefär lika stor som en fjärt i en åskstorm för att citera tony i let's dance. Som jag för övrigt aldrig kollar på. Undantag i går där jag snappade upp den otroligt orginella ordvitsen.

Tänkte möjligtvis baka nåt idag...men vad har jag inte bestämt än.
Det ska bli regn senare idag så why not en film och lite bullar?

Kommentarer
Postat av: elin

Attsingen vad tråkigt för dig då :( Men band blir väl också sjuka och sånt där som vanliga människor antar ja!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback