Kent, Aj'm Sårry!

Jag har egentligen inte lyssnat på kent på väldigt länge. Skivorna går säkert att damma av med tanke på att dom i stort sett har legat på hyllan...ja sen franco dog.
Efter en underbar konsert igår så får jag nog ta och blåsa av dammet och polera skivorna lite som kompensation.
Till och med Jocke Berg släppte loss och det bjöds på gamla favoriter.
Det var nästintill att jag fällde en tår under Stoppa mig juni. Nästintill.

För övrigt var gårdagen en toppendag, hotellet var tipptopp och vi käkade tapas innan konserten, sen höll vi till i baren under tiden som Familjen spelade innan kent gick på.

Ikväll ska jag fira påsk med khamnsborna!

image354Du & Jag Dödenimage355

"Än finns det tusentals tårar kvar
De var dina att ge vemsomhelst
Äntligen
De är de dyrbaraste smycken du har
Så be aldrig om ursäkt igen
Äntligen passerar vi deras gränser"     

"Brinn hjärtat brinn
Vår fiende är rädd om sitt skinn
Det räcker med en gnista ett bloss
Dom skulle vilja vara som oss
Visst känns det som att kärleken väntar" 

  "Det är tårar
Kan man gråta som en karl?
Snälla Du förlåt mig
Jag glömde vem Jag var
snälla sluta lyssna
Glöm allt Jag sa"

" Så länge hjärtat mitt slår
så minns Jag dig när
Du stack ett hål i min Kevlarsjäl
Och så blev Du mitt sår
och Jag blöder ihjäl
Kom gör ett hål i min Kevlarsjäl "







                        

Kommentarer
Postat av: Anna

vilken fin bild på din käresta:)
pyss

2008-03-23 @ 12:02:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback