On Almost Any Sunday Morning

Ladies and Gentlemen.
Det här kan vara en av de lyckligaste dagarna i mitt liv.
Ja iallafall på länge.
Counting Crows kommer till Sverige!
Och jag har bokat biljett!!!

JippiJippiJippiJippiJippiJippiJippiJippiJippiJippiJippiJippiJippiJippiJippiJippiJippiJippiJippiJippiJippiJippiJippiJippi!

Det blev en katastrofal plats att sitta på (bara sittplats är ett nederlag men who cares i detta läge?) men det gör inget - jag har väntat i flera år på det här! Wiiiii!
Så det blir först "Where the action is" på lördagen 14 juni--------sen vilodag på söndag---------sen CC på måndagen 16 juni!
Det här kan bara bli en toppenhelg.
Det kan ju låta ytterst corny men jag är så glad att jag kan gråta :)
Som icing on the cake så sitter jag för övrigt o lyssnar på den nya skivan som släpps 25 mars!
Livet är över förväntningar ibland.

image347


Kommentarer
Postat av: helen

åååh.... :)
lycko!

2008-03-16 @ 13:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback