Such a smiling sweetheart

Jag gillar den här energin som plötsligt infinner sig hos mig! Vart den kommer ifrån är en mycket bra fråga men sålänge den hänger sig kvar så är jag nöjd.
Åkte in till skolan vid tolv där vi hade lite info om arbetet vi ska börja med imorgon, sen tog jag och mia oss en sväng på stan, jag var tvungen att shoppa lite för dom pengar jag inte har. En skjorta och en kofta och en bh blev resultatet. Och en väldigt dyr fika. Men jag är fortfarande mätt så jag kan ju skippa kvällsmaten som jag precis har lagat klart, det blev quornbitar i dillsås, ungefär som dillkött fast vegetariskt - mycket mycket gott. Blir en fin matlåda imorn!

Inatt vaknade jag vid halv fem av att min tå höll på att ta livet av mig. Jag funderar ÄN en gång på att allvarligt talat be läkaren amputera skiten. Idag var vi inne på Bergqvist skor och jag tänkte fråga om dom hade några tår till salu men Mia fick mig tillbaka till verkligheten.

Just nu diggar jag: The Kooks - naive och jag tröttnar aldrig på Shout out louds - tonight I have to leave it. Den håller sig just nu varm som min ringsignal på mobilen.

image342
image343


Nu ska vi se "Into the wild" som Mr Sundqvist lånat ut och varmt rekommenderat.
Night Night!


Kommentarer
Postat av: helen

lilla emma,
jag tycker du ska amputera.
absolut.

into the wild är väldigt bra.

STOR KRAM

2008-03-11 @ 22:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback