this world is gonna always try us

Fredag kväll:
Nystädat, nyss ätit riktigt god hemlagad mat och ett stort glas rödvin står framför mig........livet borde vara tipp-topp. Och det är det väl till stor del. Men för att gnälla lite så har jag än en gång fått en penicellinkur på 10 dagar, 3 ggr om dagen för min hatade stortå. Operationen gick ju bra men nu har jag ändå lyckats dra på mig en infektion och tån ser ut som ett stoppljus ungefär. Otroligt tröttsamt måste jag säga.
Min lilla söta mormor har kommit hem från sjukhuset men hon är inge bättre så hon kan bara ligga ner, en kota i ryggraden har lossnat med en centimeter och trycker ner på nerver och annat...lilla mormor. Jag åkte dit för att hämta mamma som var där en sväng och trots att hon är så ynklig så hade hon gett mamma ett kuvert med mitt namn på och där i låg det 1200 kr, för hon tyckte ändå inte att hon kunde göra av med några pengar när hon bara ligger där...sen fick jag plocka på mig ett par örhängen. Min mormor har en smyckessamling utan dess like. Det kändes helfånigt att ta emot pengar från en sjuk liten mormor. Men hon insisterade, så jag tackade och tog emot. Det var som om hon hade fått en glimt av mitt smala konto....Men hellre ett smalt konto och en frisk mormor.

Imorrn ska vi åka till Hallsberg för att dels hälsa på Ws mamma, men också för att Ws pappa ska dit för att hämta hem en ny bil och vi ska köra hem hans gamla...och sen köper vi den. En gammal golf! Men några år yngre än min lilla mazda iaf. Så nu blir det till att ha två bilar, iaf över sommaren eftersom vi båda ska jobba i kga men på lite olika tider.

image333

Har ni sett vilken smickrande bild jag bjuder på. Såhär trött är jag nuförtiden och såhär trångt är det på min sida av sängen vareviga kväll. Är det konstigt om man har ont i ryggen?
Jag har tydligen fått paparazzi i lägenheten.


Kommentarer
Postat av: Anna

vilken snäll mormor du har:)
jag har en snäll fästman;)

ha en mysig kväll
pusss

2008-03-08 @ 17:35:07
Postat av: Mikaela

haha precis så där är det på min sida av sängen också! fast plus en katt till! =) myspys!

2008-03-09 @ 13:01:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback