Time after Time

Ibland händer det att jag och min kära sambo ska iväg samtidigt på morgonen för han ska med sju-bussen till kga och jag ska med sju-bussen till kstad, och ibland händer det även att vi tar bilen till stationen. Som imorse till exempel. Jag hade så ont i tån och det spöregnade ute så jag bestämde mig för att ta bilen, så jag väckte W och sa att ska du åka med till stationen får du gå upp nu, klockan var 06.20, jag vill helst vara på stationen vid tio i sju, för att jag är en sån som alltid är i tid......oftast för tidig. Men hellre det, än att stressa runt och bli sen.
När klockan var tjugo i sju hade människan iaf inte ens klätt på sig än. Jag börjar traska runt i lägenheten - färdigklädd. Jag hatar och vänta också by the way.
Till slut kom vi iväg och det blev en okej tid. Men dock ett par små irritationsmoln ovanför våra huvuden, för jag hatar att vänta och W klarar inte av att bli tjatad på på morgonen.

Så nu mina nära och kära tänker jag klaga lite på er också. Varför är det alltid jag som får vänta? Jag är alltid i god tid och det är jag för jag respekterar er. Japp japp japp. image335
Men vad gör ni? Jo ni tar gärna lite extra tid på er och kommer alltid sent (ni som känner er träffade...är träffade) med en liten ursäkt i bagaget. Men nu är jag trött på att vänta och jag är trött på att ingen respekterar en tid man har satt. Så dä så!

Visst är det trevligt med lite klagomål såhär på måndagskvällen? ;)


Idag har vi haft hälsomässa och det var urtrist! Men Mia och jag lyckades skoja till det med massagebordet och annat. Jag har även fått noja på ramarna på min mobil. Glädje!



Energin från igår har för övrigt hållt i sig och idag har varit en väldigt klämkäck dag!
Imorrn har jag sovmorgon...ja till och med sov-förmiddag. Lovley.

Kommentarer
Postat av: Anonym

okej... ändring ska det bli!!! KRAM

2008-03-11 @ 09:52:06
Postat av: Anna

ha ha vadå har du behövt vänta på mig;)

jag e aldrig i tid,blir irriterad på mig själv men förstår inte dig som ALLTID är en kvart tidig??
HUR GÖR MAN?????

2008-03-11 @ 15:07:40
Postat av: emma

MIA för fan ha lite stake i dig och show your name! Det lyser mia om hela svaret! Moahahaha

Anna hjärtat: Man går upp en kvart tidigare OCH man låter bli att dammsuga innan man går hemifrån. Dammsuga kan man göra i graven!

2008-03-11 @ 18:22:34
Postat av: ANNA

HA HA HA HA

2008-03-11 @ 19:07:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback