Where the attention comes from depends on how much I care

Jag har sovit så underbart inatt. Har sovit 8 timmar i sträck utan att vakna eller gå upp en enda gång och det behövde jag verkligen. Natten till igår drömde jag en mardröm som var det värsta jag drömt hittills i mitt 25 åriga liv, den fick mig att vakna gråtandes och en lätt panikslagen W som försökte få liv i mig. Så den här natten känns som en kompensation till förra.

Solen skiner och jag är ledig. Halleluja! Ska försöka ta min tå och gå en promenad så gott jag kan senare men först ska jag nog påskstäda lite. Ja, jag älskar nystädat - I do.

Sen mina vänner har jag ett litet message to you all. Häromdagen fick jag ett sms från tele2comviq som meddelade en något överviktig mobilräkning...och jag kommer nu att hålla mig från att ringa och sms:a ett tag för att banta ner den kommande räkningen. Detta gäller er som inte har comviq...för er messar jag gratis och ringer någorlunda billigt.
Så feel free to call me istället ;) Jag ska på inverkan från Mia skaffa skype. Så småningom. Hemtelefon orkar jag inte med. Sedan kommer jag även att passa på att ringa när W är hemma från hans mobil för han har massa fria minuter.

Dags att ta tag i dagen!
image352




Kommentarer
Postat av: Elin

Usch för sådana drömmar!

Postat av: Anna

TUR att jag har comviq då:)
klarar mig inte utan våra sms:)
pyssss

2008-03-20 @ 15:48:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback