Boda Borg tar över mitt samboliv

image380
Idag skulle jag och W åka till vårbo och hälsa på hans pappa, och ta en lång härlig skogspromenad med Albert. Men klockan sju imorse väcktes vi av ett samtal från boda där det var sjuk personal, och W som är personalansvarig skulle hitta en ersättare. Det slutade med att han fick åka o jobba själv, och det var inte riktigt vad nån av oss hade tänkt oss direkt. Allra minst jag som tänkte att äntligen en hel dag! Eftersom min kära sambo jobbar en hel del nu när Boda har högsäsong...men icke.
Så småbitter som jag blev så har jag i ren protest storstädat, duschat och nu ska jag invänta att W får en avbytare till eftermiddagen så får vi se om det blir vårbo eller kanske 1:maj fika hos mamsen o papsen. Min moster kom från USA i söndags så det kan ju vara trevligt att umgås lite med dom också..

Igår träffade vi Anna o Jesper en sväng för att se lite majbrasa i kga, sen en kvällsmiddag på colloseo, som tamejfan var det värsta jag har ätit. Nu är jag förvisso lite fin i kanten när det gäller mat och restauranger, men allvarligt talat. Servitrisen gick runt o sa till varenda bord att kocken var skitförbannad inne i köket, och ursäktade allting, hon gav mig och Anna fel mat, som hon först sa att det var kockens fel sen kom hon på att hon själv hade gjort felet, tillslut fick vi rätt mat iaf och det smakade skit. Betala 8 spänn för kranvatten fick vi även göra. Så jag är ledsen men det var nog sista besöket på det haket.

Imorrn blir det Kga besök igen, så Anna H får se hur Anna S bor i sitt nya hus! Ska bli trevligt. Anna, du bakar väl nu en massa kakor tills vi kommer? Inte? ;D
Jag fixar det ska du se.


Kommentarer
Postat av: Anna

tack för dom fina presenterna:D
bakat hade jag gjort med..hihi vad jag kan va smulan;)
kramar

2008-05-02 @ 17:20:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback