Det råder kaos

Det kryper i mig av olust! Jag orkar inte med ett fördjupningsarbete, mer arbeten därtill, jag orkar inte ha dåligt med pengar, jag orkar inte va äckelförkyld som jag blev helt plötsligt (barnbaciller - works everytime) and so on.
Gnällspiken is back! Till råga på allt är det skitkallt ute.
Men ett plus i kanten är att vårt paket från ASOS kom idag med min klänning till bröllopet nästa helg, mitt linne och en oerhört sockersöt tubtopp. Mister krängde hem ett par pjucks, en scarf...och ja det var väl allt tror jag.
Klänningen var inte riktigt den milda gula färgen som jag förväntade mig utan lutar mer åt ett svagt limegrönt håll vilket i och för sig passar bra då jag har hört rykten om limegrönt tema på bröllopsfesten dagen efter...så då kan jag ha den då istället för själva bröllopet och starta en jakt på ännu en klänning. Jag kan väl dock inte påstå att jag jublar för jag har inte tiiiiiiiiiiiiiiiiiiid!

image396image397image398

Nej motivationen är inte på topp. Men som jag förstått det är det ganska många i min omgivning som andas ungefär lika mycket motivation som jag så man kanske ska trösta sig med att man inte är ensam. Fast va fan.
Om jag ändå ska fortsätta va en surkart så kan jag även informera att jag skulle få ta min brors I-Mac till låns...för en längre tid in i framtiden. Men ärligt talat. Mac kanske är skitsnygg att titta på men jag fattar tamejfan ingenting. Den vill inte göra det JAG vill göra nångång. Jag tycker det fattas knappar som jag är van vid och inte fan orkar man sitta o leta efter funktioner man annars tar för givet? Jag är förvisso inte bra på datorer. Alls. Men lite flyt kan man väl ha eller? Så tack men nej tack, jag tror jag passar I-Macen och återgår till min crappy dator, den gör iaf oftast som jag vill.

Imorrn är det fredag.
Hit me.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback