Familystyle

Uppe med tuppen som alltid....
Hade en heldag med familjen igår, storbror är på hemmaplan innan han och kompisar drar till koster en vecka på måndag...jag har ångest så avundsjuk är jag. Blir nog inge koster för mig i år..iaf inte med familjen. Oh well. Jag hoppas jag överlever.
Iågr handlade jag o mamma lite blommor till balkongen och försökte pimpa upp den så gott det gick, den är ju så ful och sliten i sig så det är inte det lättaste uppdraget. Lite trall på så får det duga sen. Sen var det besök hos mormor och morfar då Gustav hade fått uppgiften att göra rent deras tak....roligare uppgifter i livet finns det ju men han fick sig iaf en bränna på köpet. Sen var det grillkväll för hela slanten. Mm Mmm mm!



Nu ska jag göra mig klar för att njuta av sista dagen av värmen på ett tag om man ska lita på väderleksfolket.
Jag tror bestämt att storebror har bakat bröd nu morgonen så en frukost där lockar lite smått!
Have a nice day folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback