Here we go, kick som ass!

image406


Måndag, my favourite day of the week. Kanske inte, men det är något med måndagar som får en att känna en viss spark i röven för att uttrycka mig tydligt. Man vill liksom bara komma igång och slutföra det man har att göra under veckan. För min egen del så gäller det att fixa klart skolarbete idag och imorrn och onsdag. Sen är det bara opponeringsseminariet kvar and then...summer-löv. Iaf fram till 1 juli när jag ska bli en arbetande kvinna för en kort period. Tur att jag har en givmild sambo som gav mig en räkningsfri månad då snål-CSN bara klämmer fram dryga 5000 i maj.

Helgen var väldigt lyckad och jag tror brudparet är nöjda och belåtna. Jag lämnade aldrig stattshotellet i lördags, då vi bokade hotellrum och sov kvar. Det kändes mycket mysko o sova på statt. Men det gick bra det med. ;D

Jag har även kartlagt kära Håkan litegrann och upptäckte att han spelar på Gröna Lund den fredagen vi kommer till sthlm, med andra ord dagen innan Where the action is, och självklart kommer vi att närvara så Håkan inte känner sig övergiven. Sen blir det Putte i Parken därnäst. Lyckan är total.

Nu gäller det bara för sommaren att komma igång med värmen ordentligt för det här fesljumna vädret håller inte.  Fram med det nu för guds skull!

Idag kommer Hedström hit så vi kan kolla lite sovmöjligheter i Sthlm, hon kanske även blir tvingad att gå på en powerwalk, det kan bli så när man titulerar sig själv som ens personliga dietist...;)


Kommentarer
Postat av: Dietisten

Härmed meddelas att din dietist redan gjort sitt träningsjobb idag då hon var på gymmet 9.00 imorse. Dock är det inte uteslutet att hon hänger med ut på en runda iaf då hennes adapt ska bränna kalorier, men detta kommer dock ske med dietisten cyklandes (!) bredvid... (Med det sagt, du kommer inte undan bara för att jag redan har tränat idag)
Cs snart! =)

2008-05-26 @ 11:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback