I nöd och lust?

Idag vankas det bröllop! Ska bli supertrevligt. Och känner jag mig själv rätt, och eftersom jag grinar till allt så blir det till att ta med sig ett packe näsdukar. Solen skänker oss även lite värme, det kan ju aldrig vara fel. Hade det varit min bröllopsdag hade det garanterat regnat. Men nu är ju inte jag den som är giftastypen så den dagen behöver jag nog inte bekymra mig över.
Det är så många som är hysteriska över det här med stora bröllop och allt som ska höra där till. Not me,jag ser inte charmen i det hela.
Det kanske är något man växer i?

image401

Kommentarer
Postat av: Anna

Ska bli roligt att få se de vackra brud paret:)
Jag älskar ju allt sånt du vet..hi hi
underbart att vi får en kväll ihop oxå.
kram

2008-05-24 @ 12:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback