Idag äre onsdag ja..

Nu är jag nyslingad och topparna klippta och det känns äntligen som ett hår igen!
Jag har idag gjort sista dagen på denna löjligt korta VFU och har fått söta teckningar från sexåringar som har stora gluggar i framkäken & som skriver sina namn bakvänt....det har kramats och kramats och imorse fick jag även en komplimang från en nioåring som tyckte att jag var "fin"...det sades i ren ångest och han försvann snabbt ut från klassrummet...men med lite småfniss på vägen. SöttSöttSött. Sedan tackades jag även av personalen med en fin blomma, det kändes uppskattat. Själv bjöd jag småglinen på mini kexchoklad ute i skogen. DET var uppskattat. ;D Men fröknarna åt mest.

Enough om det.
Ikväll är sambo på sin andra svensexa denna vecka, idag för stefan som gifter sig på fredag och duktig som han är ibland har han tillverkat en squashsoppa till mig med färskt bröd som jag tänkte avnjuta framför tv:n alldeles snaaart.

Mitt liv är bland det mest ospännande som finns just nu därav de här glammiga och flashiga inläggen som sker av ren automatik. En av-knapp kanske?

Imorrn ska jag skriva klart mitt fördjupningsarbete sen är det inte mycket kvar av mitt första år på universitetet.
Det ska firas när det är överstökat kan jag lova.
Mia & Fredrik har iaf lovat mig öl i en park.
image400


Visst?


Kommentarer
Postat av: helen

HEJ
allt bra där bortanför lillemors?
det ska bli väligt skönt med sommarlov!
hoppas du mår bra och är glad
pusspuss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback