It's all about the weather

Jag tror minsann mina vädergudar har besvarat mina böner om värme och strålande solsken :)
Härlig dag har det varit, tentan gick bra och sen blev det frukost på stan med Mia, och ett varv på stan innan Anna dök upp och så blev det lunch för henne, smoothie för Mia och en underbar ice chai för mig..sen ytterligare nåra varv på stan för mig och hedströmmen som var så söt och inhandlade presenter till mig i form av ett linne som jag trånat efter och jag fick visst nåra örhängen på köpet! ;D För att inte tala om den underbara glassen. Mycket uppskattat :)

Väl hemma så har jag hunnit städa, laga pasta paella (mm mmm) och gått spåret medan sambo sprang spåret...fystestet på polishögskolan närmar sig.
Imorn ska jag jobba ett par timmar sen blir det en eftermiddags/kvällsstund med Maria, promenad, donken och film. Det är inte så tufft att vara kontaktperson!
Nu ska jag se på Greys Anatomy snart, men jag har faktiskt tröttnat lite på det om jag ska vara ärlig. Men det får väl gå. Jag gillar dom här små liven bättre :P


William och jag busar lite smått
 

Uddabudda hjälper mig att plugga lite..i sängen



Estella är usel på kurragömma



Jag vet att Håkan gillar ankare ;)



Söt klänning inhandlades idag!



Kommentarer
Postat av: helen

kul att tentan gick vägen, söta du!
hoppas att få se dig i egen hög person snarT!

KRAM

Postat av: Anna

Mysiga bilder:D
fina outfits gumman..

pussss

2008-05-30 @ 08:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback