Jag är kär i en ängel..

Jag har tänkt att jag ska hänga med Håkan hela sommaren. Vart jag än går så ska han få följa med. Det kan bara bli bra dagar med Håkan. 'För sent för edelweiss' är min crush helt klart.  Och jag tror minsann det får bli arvika så håkan o jag kan umgås ännu lite mer. Och trots töntnamnet "Putte i Parken" så ska jag även joina honom i Karlskoga. Sommar i kombination med öl, grillkvällar och Håkan är trots allt en oslagbar kombi.
Vettigare än så blir det inte.
Tack å Hej

image385
 
image386
 
image387

Kommentarer
Postat av: helen

håkan är det snyggaste jag vet och förmodligen sveriges svar på Noah Calhoun!
vi kanske ska göra varsin Håkan-groupie t-shirt till PutteiParken?

2008-05-07 @ 14:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback