Känslostormar

Bröllopet var väldigt väldigt fint, och när solosångaren i kyrkan drog igång med Av längtan till dig så trodde jag att jag skulle bryta samman i en flod av tårar men mitt frenetiska tuggumituggande höll mig i schack och jag överlevde. Hur Anna lyckades hålla sig själv från att gråta är för mig ett mysterium. Dom var otroligt fina iaf bägge två, som synes nedan. Middagen var trevlig och många fina tal hölls. Idag kan det nog bli snäppet vildare har jag en känsla av när alla intar Harrys för bröllopsfest natten lång! Ska snart låta pappsen köra mig till Anna och Jesper för lite skumpa innan vi drar igång :D


Kommentarer
Postat av: Anna

Vackra dom är:)
ses snart.
pusskram

2008-05-24 @ 14:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback