Förnyelse!

Wille har varit så duktig idag på sin lediga dag! Han har tapetserat hallen :) Vi är jättenöjda med resultatet. Förut var allt vitt med skohylla och hatthylla, men det tar sån plats, nu har vi organiserat lite så allt får plats i hallgarderoberna och i skobyrån vi köpte. Tapeten är speciell, men jag älskar den :)



Tobbe H har varit här och assisterat wille lite så jag har servat med mat och kaffe medan de har sjungit med till diverse gamla låtar som dom krafsat fram. Samtidigt håller jag på o tvättar...min plan var egentligen att åka hem o plugga men det blev visst inte så. Jag har iofs skrivit litegrann på mina raster på VFU:n men är långt ifrån klar.
Jag har hämtat ut linser, och köpt en present till brorsan...har nån mer present på gång. Imorrn blir det middag med Maria, vi har inte bestämt vart vi ska äta än dock..Det känns som jag betar av alla "Måsten" en efter en, nu vill jag att det ska bli fredag! Tänkte hinna med en klippning och kanske lite hemmagjorda slingor...och träffa storebror såklart!



Kommentarer
Postat av: Anna T

Jätte fint:)hjälper dig fredag kväll om du vill

////pusskram

2008-11-11 @ 20:57:15
Postat av: Tove

Emma så kul. bra val av tapet blir genast lite liv i hallen.. jättefint

2008-11-12 @ 11:37:56
Postat av: emelie

vad fint det blev:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback