Bootcamp

Jag har överlevt en träningsstund med min PT, dvs A.Hedström :) Det var väldigt skönt, mjukstart o allt! Ser fram emot nästa pass :D


Övriga sysslor idag då? Jag har redovisat ett arbete med min kära studiegrupp, det gick bra måste jag säga vi fick bra respons. Sen lunchade jag med Mia, det var väldigt behövligt...tror vi pratade med än vad vi åt. Sen hade ju jag planerat att jag skulle shoppa loss, men så ska man ju aldrig tänka för då hittar man ju noll och nada....det slutade med en sjal, en ny badrumsmatta (kul) och en skjorta........till wille. Så ja...bättre lycka nästa gång.
Imorrn är jag ledig och det ska verkligen bli suuuperskönt. Ska sova ut (med andra ord vakna klockan 7) sen förhoppningsvis klippa topparna, kanske umgås lite med emelie om hon hinner, och sen ska jag till farmor och säga hej för det var lääängesen trots att vi nästan bor grannar, shame on me. Bio imorrn kväll som det ser ut nu. Sköna fredag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback