Change of plans

Imorse efter wille hade gått till jobbet så låg jag i sängen och halvsov...jag tänkte för mig själv att idag skulle bli en såndär skön dag då jag skulle ligga kvar i sängen tills jag inte orkade mer! I samma veva som jag ska somna till ordentligt ringer min telefon....och dagen ändrades hastigt, jobba mellan 11-15 med småttingarna! Men det blir bra det med, lite pengar och sötnosar i ett.
Det var lika bra att gå upp på en gång kände jag så nu har jag tvättat håret och slängt ihop en banankaka som mamsen kan få smaka på senare!

Kommentarer
Postat av: helen

har du bakat den där kakan? omygod va duktig du är.

Postat av: Emma

haha nej för fan. Min ser inte riktigt så elegant ut. Men den smakar gott! Och banan! :)

2008-10-10 @ 16:48:23
URL: http://efager.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback