diffust

Idag är jag mer död än levande. Har sovit 10 timmar inatt - jag släckte lampan klockan nio igårkväll...det skulle jag nog inte ha gjort för nu känner jag mig som en zombie. Det är väl själva fan att när man väl har sovit ut så är man bara tröttare?!
Ska försöka ta mig i kragen iaf och åka till Maxi och köpa såpa som jag har lovat min kusin att skicka till USA, efter det ska jag åka iväg och besikta willes bil...det ska bli intressant o se om den går igenom. Jag har fortfarande inte läst ut boken så det vore ju toppen om jag gör det nångång.

Jag har upptäckt att jag har väldigt svårt att ta tag i saker nuförtiden. Jag är så jävla lat. Lat-lat-lat-lat-latl!!!
En spark i röven kanske? Eller en "vårda-ditt-språk-kurs". Hur som helst är tillvaron som en enda dimma. Vet inte riktigt hur jag ska hitta ut?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback