Emotional attached

Min bebis är sjuk...inte wille utan ena katten :) Estella har sprungit på lådan tusen ggr idag, jäääätttelös i magen stackarn, jag vet inte vad hon har fått i sig. Tröttare än vanligt också så mamsen är orolig. Ska bevaka henne resten av kvällen och bajset med för den delen (för den som noterar) ifall det mot all förmodan skulle finnas blod i då blir det farbror doktorn direkt kan jag lova. Fick iaf i henne lite torsk så än är hon inte döende...nu ska hon få fasta en dag eller två. Det kan behövas för figuren också!

Ullared var jätteskoj, som vanligt mycket folk (kärringar) och trångt...men den som ger sig in i leken för leken tåla...min shopping var dock inge vidare handlade bara tråkiga saker känns det som...men bättre lycka nästa gång! Det var kul att hänga gäng med wiker en hel dag iaf!


Back to my baby!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas att hon kryar på sig!

Kram

2008-10-15 @ 22:14:49
Postat av: Emma

Tack det hoppas jag med :)

Postat av: tove

Hej smulan.. sitter hemma hos mig i oslo nu. de renoverar fasaden så gubbar som går utanför mitt fönster... ojojoj.... kommer inte hem denna helgen men jag kommer om en vecka på torsdag.. då ska vi mysa lite... ha en bra helg gullet puss puss

2008-10-16 @ 10:28:37
Postat av: hellen

lilla katten,

är det magsjuka eller vad kan det vara?

kejsarn hälsar.

mjau!

2008-10-16 @ 11:13:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback