I'm learning to be brave in my beautiful mistakes.

Tentan avklarad, thank God for that! Examination i form av gestaltning imorrn sen klockan 12 är det helg. Håkan Hellström får klara sig utan mig imorrn på Nöjes tyvärr, alkohol och utgång får vänta till storebrors 30-års fest 15 november. Sorry Håkan!
På måndag börjar VFU:n och det ska bli roligt att få mysa lite med de små liven igen. Kommer bli kämpigt att gå på heltid dock, som student är man lite bortskämd med tider ibland....

Idag har jag beställt Annie! Kommer ni ihåg musikalen om föräldralösa Annie som bodde på barnhem där de bland annat sjöng "It's a hard knock life"?!
Jag älskade den filmen när jag var yngre så jag var tvungen att beställa den på dvd :)
Anne på grönkulla vore också kul att ha..men jag kanske ta en nostalgitripp i taget.

Igår eftermiddag i brist på annat (jag borde ha tentapluggat men av nån anledning föll det mig inte i smaken just då) så tittade jag än en gång på The Notebook. Töntigt må tyckas men Oj vilken kärlekshistoria. Så dagens fantastiska inlägg avslutar jag med något som Noah Calhoun viskade i mitt öra igår:

"Den finaste kärleken väcker själen och får oss att vilja ha mer. Den tänder hjärtats glöd och lugnar sinnet"
Jag kunde inte ha sagt det bättre själv.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback