In training

Klockan är kvart i nio och jag har redan varit ute och motionerat! Hurra för mig :) "Coachen" tog med mig på ett powerwalkvarv runt Lisas höjdspåret, följt av ett springvarv på samma spår...det var tufft en stund, uppförsbackar är inte min grej, men det gick och nu känns det väldigt skönt. Ser ut att bli en väldigt fin dag, kallt dock. Idag är det kursstart så vid tolv blir det till att åka till Universitetet...och ikväll ska jag på föräldramöte. Jajemen. I utbildningssyfte såklart! Jag har ju inga baaaarn :D

För övrigt tycker jag att ni ska gå in och kika på www.swedebeaddesigns.etsy.com, där min kusin säljer smycken som hon tillverkar själv! Mycket fina grejer :)

Have a nice day people.

Utsikt från köksfönstret :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback