It's times like these you learn to live again

Imorse stod jag som oftast längst fram i busskön, efter att ha stått där en braaa stund (jag måste sluta hoppas på att bussen nån gång ska komma i tid) så kom Emma och Madde, de kom med den briljanta ideén om att vi skulle ställa oss längst bak i busskön för att få åka med lyxbussen som vi kallar det....(charterbuss vid rätt namn) för att när vanliga bussen blir full, vilket händer ungefär varje morgon så får universitetsfolket åka med lyxbussen....men ack så fel de hade då såpass många gick av bussen så vi fick självklart plats...men då som sist på. Detta är straffbart! Jag hatar att sitta o trängas, plus att jag vill ha fönsterplats. Det lyckades jag få rätt snabbt iallafall som tur va och insåg än en gång att den skönaste tiden på en skolmorgon är när jag får sitta och titta ut över fälten där det alltid står rådjur och äter frukost i morgonsolen...en väldigt lugnande syn.

Imorse hade jag sällskap av Those dancing days, Parken, Kristian Anttila, hello saferide och faktiskt några låtar från Pinks nya. Hon påminner väldigt mycket om k's choice ibland, röstmässigt.

Vi fick även tentan idag, som vi ska göra på torsdag...det var ju snällt av läraren även om jag inte känner mig ko-lugn inför den ändå, min hjärna de senaste dagarna är som mashed potatoes och fokusen är lagd på hyllan. Men på söndag ska jag ha en pluggdag. Innan dess ska jag ha en mysförmiddag med Anna T, eftersom det inte blev nån badminton häromdagen så tar vi igen det med en fredagsfika :) Imorrnkväll ska W & jag in till Örebro för att möta upp willes mamma + man (nygifta, så grattis!:) det blir middag på karishma, lördag blir det en tur till karlstad, lördag kväll middag hos mamma o pappa...mycket familjetid, behövligt. Tove kommer hem också så nånstans däremellan ska jag hinna krama lite på henne!
Ikväll blir det iaf rallybrudar med maria. "Jobbet" som kontaktperson är inte så dumt för er som vill ha en tusenlapp extra i månaden! :)



Jävligt jobbig katt till salu.
Anyone?

Kommentarer
Postat av: helen

själv funderar jag på att bli bordellmamma, nu när lågkonjukturen är på intåg.

back to basic liksom.



fast jag ska va en sån där snygg bordellmamma givetvis med schyssta stora, riktiga sköka-klänningar i äkta 1400tals stil och givetvis ska alla mina flickor vara fria från syfilis.



... ja....eh...

eller så kanske jag bara blir kontaktperson ändå.

2008-10-23 @ 17:22:51
Postat av: Anna T

Ska bli mys imorgon...

pusss

2008-10-23 @ 21:47:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback