Morronmys



Idag är vi så galet trötta, jag vet inte hur vi ska ta oss upp ur sängen...
Jag började läsa till tentan, sen somnade jag...vaknade, försökte läsa lite till...somnade igen...nu börjar jag tvivla på om sängen är rätt plats att plugga på?
Den här tröttheten skulle vara suverän om jag hade sömn som största hobby, men faktum är att jag avskyr att vara trött på dagarna. Jag älskar att gå o lägga mig på kvällen, men det är en annan sak.
Det blir inte lättare att gå upp när man har en varm spinnande bebis på axeln som snarkar värre än pappa.
♥Lilla gris♥




Kommentarer
Postat av: emelie

så söta ni är:)

Postat av: Anna T

söle ungar:)

2008-10-29 @ 16:00:19
Postat av: Miiiiis

snööööskatten då! När kan jag komma förbi och hämta henne??? Theo blev jätteglad när vi berättade att han skulle bli STOREBROR!!! Ja, till din katt alltså ;-) Pöss pöss

2008-10-31 @ 08:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback