Survival of the fittest

Till mina sötnosar till vänner som tror att mitt liv håller på att gå under, så vill jag informera om att gårdagen var en väääldigt lång dag med alldeles för lite sömn och lite mycket runtomkring mig med skola osv, jag har en tendens att överdriva saker o ting ibland! Men I'm alright jag svär! Idag är en ny dag...nya tag. Jag skrev just i Cornelias blogg att vad vi behöver är en tjejhelg med god mat och massa prat så det röstar jag för. Hos Annika på selma spa kanske? Hanna, ta ditt jetplan och kom hem :)


Som alla andra veckor så är det en måndag idag, vilket ogillas ganska starkt i detta hushåll, att det regnar och är storm ute gör kanske inte saken bättre. Men nu är jag "ledig" i två dagar (förutom att jag ska läsa klart "Förskolebarns gemensamma lekar" men det är ju inte hela världen. ) På onsdag ska jag och törsa (hihi) spela badminton och det ska bli hur kul som helst. Var längesen jag spelade, så jag räknar med träningsvärk i alla delar av kroppen!

ja det var väl ungefär vad min spännande tillvaro hade att bjuda på idag. Skrämmande.

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback