Swensoonunderhållniing

Nu har Mia och jag bokat Ullared på tisdag. Så i skrivande stund känner jag mig sådär härligt svensson-svenssonaktig!
Så alla som förtjänar julklappar från mig hit med en önskelista snarast...annars får man vara utan! ;)

(Med studentekonomi får man såklart ha en julklappsbudget á la Ullared och tänk va spännande det kommer att bli att öppna julklapparna det kan ju innehålla allt från billigt bröd till årets parfym..OjOj! Exciting!)


Dagens planer är att hänga med Olle...och hans mamma då såklart! :) Vi ska ta ett varv på marken, och för er som inte kan värmländska så innebär det att gå på marknad. Som tradtitionen lyder så är det dåligt väder men vad gör det när man är ledig?! Efter att ha roat sig under dagen blir det ett springpass med coachen, jag känner mig redan trött...

Och efter några dagar med en massa nya tv-kanaler så har jag funnit Mtv2 som för en gång skull inte bara visar skitprogram utan fakiskt spelar musik! Och rätt bra sådan.Det ni!

Have a good one♥

Kommentarer
Postat av: Anna T

TUR att du får med dig någon på ditt äventyr till ullared..för jag åker aldrig dit.hihi



kram

2008-10-08 @ 14:04:27
Postat av: cornelia

ja jag håller nog me anna där! Men hade så kul! ta på dig hjälm och armbågsskydd har hört att det kan behövs där när man slår sig fram mellan hyllorna! kramm o puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback