När man har tråkigt

Katten är frisker igen, tur är väl det. Istället har wille krämpor till höger o vänster...halsont, knäont och..lite täppt i "däsan".
Nu är det helg iallafall och fredagen till ära ska jag göra pasta carbonara och sen blir det indiana jones i söffa! Det här svenssonsvenssonlivet går det ingen nöd på iaf...

Häromdagen fick jag en present:
  självklart hade han köpt matchande till sig själv: 
så frågan är nu, hur länge dröjer det tills vi går i matchande träningsställ??? Huvudsaken är iallafall att de var väldigt snygga! Jag gillar presenter :)


Sen till något jag har funderat på länge: Varför säger man "dra alla över en kam"? Personligen anser jag att det borde vara mer passande med kant?! Livets alla gåtor makes me crazy.

Bara för att vi har så mycket pengar som vi inte vet vad vi ska göra med (va?!) så var vi nyss o beställde en tapet till hallen, och jag hitta ingen bättre bild än denna på nätet hur svårt ska det vara kan man ju fråga sig...men iallafall, det är till en fondvägg. 
                                                                                               Blir nog töppen

Kommentarer
Postat av: helen

fina fina tapet! :)

du är bra på tapet,emma!

2008-10-18 @ 14:28:08
Postat av: Anna

snart dags att du får hälsa på lille silver :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback