Germs! all over my body..

En applåd till mig själv som klarade en hel vecka i stort sett utan att hamna i grönsakstillstånd! Men nu har bacillerna bestämt att ta kål på mig så dom har tydligen satt in en extra insatsstyrka på bihålorna, eller iallafall den högra sidan av ansiktet...och just nu håller dom på att marschera in i halsen på mig med en dos av hosta. Jag tillåter mig själv att säga: I hate to say I told you so! Det hjälpte inte med frenetiskt sprayande av sprit. Men nu hinner jag väl bli frisk under helgen hoppas jag. Fick sluta två timmar tidigare idag för personalen tyckte att jag snörvlade så, det var ju snällt. Jag har just lånat mammas nässkölj än en gång men jag får inte till finessen riktigt känner jag...kanske en het dusch hjälper bättre.

Tog en tröstrunda till godislagret också...vem vet, kanske sockerchock kan skrämma slag på bacilluskerna?

Kommentarer
Postat av: Anna T

krya på dig hjärtat

pusskram

2008-09-19 @ 20:47:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback