Kom alla mina små bakterier

Idag började min första VFU för den här terminen. Jag valde att vara på en småbarnsavdelning den här gången, och so far so good, jag trivs jättebra! Härlig personal och riktigt snoriga ungar, precis som det ska va! ;)
Däremot känner jag att alla dessa bakterier kommer slå ut mig totalt innan de här två veckorna är över, eller så kommer det lagomt till skolan börjar igen. Jag chansar på dessa symptom inom kort:

Ögoninflammationskliande och gojs
♦ Hosta. Och när jag får hosta är det inte roligt alls.
♦ Bihåletrubbel - det slår aldrig fel


Anna frågade mig vad jag gör om ungarna börjar spy då jag lider av svåååår magsjukefobi. Och ja det enda jag kan komma på är att sprita händerna frenetiskt och käka ett kar med vitpepparkorn.

Jag känner mig redan spyfärdig bara jag tänker på det. Uuuuhh......

Kommentarer
Postat av: Anna Törsa

Fy för sjuka ungar;)eller alla ungar över 1år:D

ses på onsdag.

pössss

2008-09-15 @ 21:18:07
Postat av: Bianca

You are a brave soul cousin of mine. Nicky fed me a piece of his food from his pietri-dish daycare fingers the other day and i obsessed about the possibility of catching something for a couple of days. . .

2008-09-17 @ 16:26:08
Postat av: Anonym

You are a brave soul cousin of mine. Nicky fed me a piece of his food from his pietri-dish daycare fingers the other day and i obsessed about the possibility of catching something for a couple of days. . .

2008-09-17 @ 16:26:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback