My goodness

Jag tog mig an och bakade en äppelpaj. Nu är jag helt slut. Det är galet va snor kan förvandla en till en lamslagen tung och allmänt risig människa. Hostan har även tagit sin plats och förkylningssjukan är ett faktum. Trodde jag skulle vara piggare idag men det vet'e tusan.

Påminn mig att man aldrig ska ge sig på och göra egen fransk manikyr när man är sjuk. Det kan bara aldrig bli bra. Och sen när man är klar med det och skådar sina otroligt ännu fulare naglar så är man såpass slut i kroppen att man inte orkar göra om det. Tove vart är du?! Du skulle ju vara min manikyrfixare! Lämna gotland o kom heeem.


Kommentarer
Postat av: sofie

jo då jag har allt hamnat i bloggträsket. & facebook. kunde inte hålla mig till sist.



Du kunde inte heller stå emot barnens baciller eller? Fast för mig börjar ju vanliga skolan imorgon. Men du har en veckan till va?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback