och det enda jag riktigt hör nuförtiden är en vind som blåser genom staden

Sådärja nu har man återhämtat sig efter helgen. Jag hade otroligt roligt! :D
Men nu är det vardag igen och skolan gör sig påmind..."ledig" idag och imorrn, men ska självklart läsa en massa, det vore ju konstigt annars.
På agendan idag...förutom plugg dåra:

#Städa bort kaoset som skapats på typ 2 dagar trots att ingen har vart hemma?
#Hälsa på min kommande praktikplats
#Köpa födelsedagspresent till Maria
#Köpa köksmöbler!
#Baka saffransskorpor till mamma (om tid infinnes vill säga)
#Kanske tvinga med Tove på en såndär härlig promenad vi tog igår! :)

Jag vet ingen annan som har ett sånt händelserikt och spännande liv som jag har!
Apropå det. Igårkväll vid typ...halv elva kanske fick jag ett sms där någon okänd frågade mig om jag känner nån malin mattsson i kristinehamn? Jag skickade till 118118 för att se vad det var för typ som ville veta och fick upp: Bondpä Lars Benny Mattias Emilsson....ifrån Malung!? I'm sorry WHO?!
Jag svarade: Nej det gör jag inte och jag känner inte dig heller. Då fick jag tillbaks: Okej. Hur gammal är du förresten?

Men va fan blir det?!
Inte nog med att man blir trakasserad av Tele2 försäljare på universitetet, nu blir man även trakasserad av Bondpä (?!) på mobilen. Enough!

Kommentarer
Postat av: sara

jag har varit med om PRECIS samma sak !:O den där mattias skickade till mig också, fast igår :S hahaha

2009-08-25 @ 18:26:08
Postat av: victoria

Natt till torsdag fick jag ett liknande sms, och när jag kollade upp nummret så va det samma person :s Detta hände även min kompis två dagar tidigare. Detta är sjukt!

2009-08-28 @ 16:21:42
Postat av: Jessica

Haha herregud samma hände mig igårkväll! Googlade nu & såg att du hade skrivit om honom här haha...shit läskig typ alltså :S

2009-08-28 @ 18:54:48
Postat av: Lina

Hände mig precis samma sak alldeles nyss, så jag googlade namnet och fick upp din blogg. Vilken läskig typ!

2009-09-18 @ 00:07:14
Postat av: Emma

Men herregud, har han inte gett upp än?! Creeepy kille!

Postat av: Theres

Ytterligare en besökare till din blogg efter att ha googlat sms:aren. Verkar som om han är en upptagen man, frågan är bara hur han väljer ut telefonnumren?

2009-10-05 @ 11:04:07
Postat av: anna

Får ni ett sådant sms var god ring polisen snarast.



Lars Benny Mattias Bondpä Emilsson



Mobil: 070-5113248



Adress

Ågatan 21

782 91 MALUNG



2010-02-14 @ 23:08:33
Postat av: Malin

Okey, det här blev ju nästan lite läskigt faktiskt... fick just sms av samma kille...och gjorde som ni, googlade och fick upp denna sida. Så bra att du Emma, skrev om din händelse.

2010-02-17 @ 00:31:56
Postat av: Malin

Anna: Varför ska man ringa polisen om man får sms av denna kille?

2010-02-17 @ 01:11:02
Postat av: Malin S

Samma sak här! Fick hans sms igår, googlade och fick upp den här sidan! Thanks!

2010-02-17 @ 12:50:35
Postat av: Linnea

Creepy!!! Han smsade mig igår med! Sa att han var 20 år och letat efter rätt Linnea som han hittat nu....?

Svarade artigt att han hittat fel iaf. då fick jag, hur gammal är du? svarade igen att det var fel och att jag inte var intresserad, kom tillbaka ett sms med FUCK OFF...

2010-02-21 @ 09:17:49
Postat av: sofi

kan ju lika gärna skriva här också. han hörde av sig till mig igår. nyfiken på varför man bör ringa polisen också?

2010-02-23 @ 00:49:32
Postat av: Emma

Shit! Har typ precis samma historia! Googlade namnet och hittade hit.. Skulle också vilja veta varför man ska höra av sig till polisen och vad han tror att han ska få ut av dom här sms:en?

2010-02-24 @ 15:29:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback