Hangover

Bakis idag, men lite lagomt sådär. Man ska ju inte tro att man kan vara ute o svira och inte känna av det dagen efter?! Jag tog samlade vuxenpoäng igår och begav mig hemåt vid ett-tiden då jag kände att jag hade svalt min sista ölklunk och illamåendet blev ett faktum. Hem och soooova och idag känner jag mig ganska så pigg ändå måste jag säga. Vi har tagit en härlig promenad i solen, pantade alla burkar efter willes fest med fotbollspojkarna fick ihop hela trettiosex kronor! Det ni!
Promenaden tog ett stopp vid McDonalds...så det var ju inte direkt nån hälsosam promenad men det var gött. För att fylla på fettförrådet lite så inhandlade jag Ben & Jerrys på Maxi och sen landade vi hos mamma o pappa i soffan....nu har willy somnat på soffan och jag väntar på att få väcka honom så han kan åka till filmlangaren och låna filmer, men han få sova en liiiten stund till!

Igår firade vi iaf Suzie som fyllt år, mycket öl blev det men väldigt skoj. Annika var där och vi har inte setts på länge, och cornelia var hemma så det var tipptopp. Corny färgade även mitt hår igår! Inte i fyllan dock :D Så numera är jag nougatfärgad skulle jag nog kalla det...med ljusa slingor. Jag är så van vid jätteblont hår så för mig är det skillnad men tror inte det syns sådär överdrivet mycket men det är bara skönt...små förändringar gillar vi.

Udda sitter o tittar på mig som om jag har stulit hennes största kärlek, datorn såklart. Så fort man inte ser så flyger hon dit o ska ligga på den...inte konstigt att datorn är weird.

Min mamma frågade förut om jag alltid blir hysteriskt jobbigt energisk varje gång jag är bakis. Jag gissar på att hon inte gillade mitt idolframträdande jag körde hemma i köket. Tänkte söka nästa år, med wille som bakgrundsdansare. Det tror jag går hem hos svenska folket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback