Tisdag delux

Dagen har hittills har varit full av små överraskningar, först träffade jag Jonte på station och det var ju trevligt för det var längesen, sen fick vi åka lyxbuss till universitetet, det fanns till och med micro ifall nån skulle haft behov av det ;)
Sen slutade vi tidigt, mycket skönt....tänk va små saker kan göra en nöjd :D
Andra glada överraskningar är att det verkar som familjen Saracini & Saracini-Rodriguez kommer hit till sommarn...långt kvar jag vet men så roligt att ha det att se fram emot!
Imorrn ska jag även försöka ta reda på om det finns möjligheter att få ha sin VFU i utlandet, i mitt fall USA, det skulle vara mer än toppen! Det är segt att ha familjemedlemmar på så långt avstånd, och ännu segare när det föds nya små skruttar som man vill lära känna. Vore det inte såpass dyrt så skulle jag åka väldigt mycket oftare.

Såhär på höstkanten har jag en tendens att gräva djupt ner i musiklådan o plocka fram gamla skivor o låtar som man nästan (gud förbjude) glömt bort....just nu roterar silverchairskivorna i mina öron och även den nyaste som jag inte blir lika entusiastiskt över. Ännu en glad överraskning för dagen är att jag upptäckte att Daniel Johns har gått och blivit en hunk!


Tänk...jag kommer ihåg när du var spinkig, med stripigt långt hår...what a change!

A just det...det är ju desperate housewives snart också!
Vilken dag va?
:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback