Free willy

Jag satt mig just ner i soffan och skulle avnjuta mitt nybakade bröd. Väl igenom halva smörgåsen så ser jag snoppar överallt! Jag hamnde mitt i "Outsiders" på femman, och ikväll var det tydligen snopparnas kväll. Det gick an ända till nakenyogan när det enda jag såg var karlar spretandes med benen och alla delar var fria. Jag åt inte upp hela smörgåsen. Jag kunde ju ha bytt kanal. Att det inte slog mig tidigare är ett mysterium.
Ja brödet var gott iallafall.

Snuvan sitter som berget och jag har varit på hemmaplan hela dagen, får se hur morgondagen ter sig. Jag hostade livet ur mig inatt och när klockan var två kom jag på att jag hade gammal noskapin i kylen så jag shottade på den ungefär varannan timme fram till klockan 7 då gav jag upp och förblev vaken. Tacka vet jag Cocillana...  men orka ringa doktorn.



Kommentarer
Postat av: Sara "Rauken"

Hej Emmsan....

Jag har lite Cocillana i kylen, jag kan posta om du vill =)



Krya på dig

Kram

2008-09-22 @ 22:43:12
Postat av: Anna T

MEN HERRE GUD!!!otäcka gubbar säger jag..hahaha



krya på dig.

krampuss

2008-09-22 @ 22:55:45
Postat av: hälen

krya på dig!:)

2008-09-22 @ 23:44:09
Postat av: Emma

Tack söta ni :) Och Sara, posta på! :D

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback