What a mess

Spontan som jag är (haha) så har jag satt igång med att måla om fondväggen i köket. Tapeten satt där när vi flyttade in och är väl inte hemsk direkt, men change is always good. Så jag köpte en färg som var ljusljusgrå ja nästan lite åt det beiga hållet....men när jag målade blev resultatet inte riktigt som jag trodde, mörkare såklart så nu känns det som jag har målat väggen med cement....hoppas det blir ljusare när det torkat..annars blir det en ny färg imorgon!
W är på väg hem från gbg och ikväll blir det sushi! YumYum. Suzie ringde också och bjöd in oss till lite vin och ölkväll men vi får se hur det blir med den saken, måste måla väggen en gång till och måste upp tidigt imorrn för att plugga lite, sen när wille har jobbat nåra timmar beger vi oss till örebro en sväng. Snart är det TOMT PÅ KONTOT! ;D



Kommentarer
Postat av: helen

UPPDATERAT OCH KLART, all for you blogg-junkie :)

pussen och kramen från mig och kejsarn

2008-09-07 @ 21:35:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback