En ny familjemedlem

Här är det nyaste tillskottet till vår familj! Den kommer ge mig smärta, svett och kanske en och annan tår, men det är det värt. Ja, den kostade pengar, jaa den tar massa plats, MEN det är det också värt.
Wille (a.k.a Fixar-Frasse), Tobbe och Fredrik har nu monterat ihop den och imorrn ska jag ta min första tur! Anna och jag å andra sidan har inte monterat ihop crosstrainers, vi har ätit kvällsmat ihop och tagit igen förlorad tid...!


Ni har väl inte missat den moderna tv:n i bakgrunden??
Tänkte väl det.

Och varför går jag inte o köper gymkort? För att jag kort o gott inte är en gymperson. Been there done that. :)




Kommentarer
Postat av: helen



här sitter jag på min ö utan en crosstrainer



men om jag blundar riktigt hårt och ber om ursäkt till gud för att jag alltid ha förnekat honom kanske det trillar ner en från den här blåa himlen som tack...



jag menar, han är säkert mån om nya kompisar these days....



Postat av: Anna T

Nu håller vi tummarna för att den ska vara super bra:)

kram

2009-01-09 @ 11:50:15
Postat av: mia

Handlingskraftigt Emma!! Bra start på det nya året!! Kram

2009-01-09 @ 14:12:47
Postat av: fixar frasse!

Fan vilken läcker liten grej!



Nu kör vi!

2009-01-10 @ 11:05:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback